Premium Täyssynteettinen API API CK-4 dieselmoottoriöljy vähäpäästöisille moottoreille.
Korkealaatuinen Triton ECT Full Synthetic Motor Oil on valmistettu nelitahtidieselmottoreille jotka toimivat äärimmäisissä lämpötiloissa. Se täyttää API CK-4 suorituskykyvaatimukset käytettäväksi nykyaikaisissa vähäpäästöisissä moottoreissa vastaamaan 2017 ja aikaisemmin valmistuneissa dieselmoottoreissa. Täyttää myös EPA raskaan liikenteen pakokaasupäästöstandardit 2007 ja on taaksepäin yhteensopiva myös käytettäväksi vanhemmissa dieselmoottoreissa. Se on suunniteltu erityisesti yhteensopivaksi pakokaasujälkikäsittelyjärjestelmiin missä on hiukkassuodatin (DPF), diesel hapetuskatalyytin (DOC) ja / tai selektiivinen katalyyttinen suodatin (SCR). Täyssynteettinen SAE 5W-40 viskositeetti on muotoiltu antamaan hyvät alhaislämpötilaominaisuudet ja tarjoamaan erinomaiset suorituskyvyt ankarissa talviolosuhteissa.
Triton ECT Full Synthetic Motor Oil on rakennettu synteettisistä perusöljyistä johon on lisätty kehittyneen vähäpitoisen SAPS lisäainepaketin joka tarjoaaa erinomaisen suojan kulumiselta, noen kertymiseltä ja korroosiosuojan laakereihin sekä perinteisissä ja EGR varustetuissa moottoreissa. Sillä on erinomainen noenerittelyominaisuus joka suojaa kulumiselta ja noen aiheuttaman öljyn paksuuntumiselta ja täten varmistaa hyvän alalämpötilapumpattavuuden erittäin nokipitoisessakin öljyssä. Täyssynteettinen koostumus tarjoaa parannetun hapettumisen kestävyyden ja lämmönkestävyyden korkeissa lämpötiloissa ja parannetun matalien lämpötilojen ominaisuudet verrattuna tavanomaisiin ei-synteettiisiin öljyihin.
Triton ECT Full Synthetic Motor Oil täyttää tai ylittää suorituskykyvaatimukset API huoltokategorioissa API CK-4 ja SN ja täyttää uusimmat OEM (moottorivalmistajien) vaatimukset käytettäväksi vähäpäästöisissä dieselmoottoreissa. Se on taaksepäin yhteensopiva vanhempiin dieselmoottoreihin joissa on API "C" luokan moottoriöljyvaatimukset. Se on valmistettu käytettäväksi dieselmoottoreissa joissa käytetään dieselpolttoainetta jonka rikkipitoisuus on enintään 500 ppm. Moottoreissa joissa ei käytetä Ultra-Low Sulphur Diesel (ULSD) polttoainetta on kysyttävä neuvoa moottorin valmistajalta mitkä ovat suositellut huoltovälit.
Sovellukset
• Raskasliikenneajoneuvot ja työkoneet jotka työskentelevät erittäin kylmissä
olosuhteissa.
• Raskasliikenneajoneuvot ja muut dieselmoottorit joissa on EGR ja
pakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmät jotka täyttävät 2007/2010
päästövaatimukset.
• Vanhemmat tavanomaiset dieselmoottorit jotka ei ole-EGR tai
ACERT moottoreita.
• Raskaille työkoneille jotka työskentelevät erittäin vaativissa olosuhteissa,
maansiirto-ja kaivosteollisuus.
• Toimii myös bensiinimoottoreissa, täyttää viimeisen API SN luokan.
Edut ja ominaisuudet
• Erinomainen suoja uudempiin vähäpäästöisiin dieselmoottoreihin
sekä vanhempiin dieselmoottoreihin
• Erityisesti suunniteltu suojaamaan
pakokaasun jälkikäsittelyjärjerstelmiä
• Erinomainen noenkäsittely joka estää kulumista ja noen
aiheuttamaa öljyn paksuuntumista
• Antaa erinomaisen suojan viskositeetin hajoamiselle
korkeissa lämpötiloissa
• Suojaa lietteeltä ja lakan muodostumiselta
• Suojaa ruosteelta, korroosiolta ja kulumiselta
• Erinomainen pumpattavuus kylmässä käynnistämisen
helpottamiseksi ja kulumisen minimoimiseksi
• Korkea leikkuukestävyys
• Estää vaahtoamista